Home Blogs

Blog

In onze nieuwe publicatiemarketing-aanpak bepalen we voor elke titel de geschikte kanalen en voorzien we de perfecte aanpak op maat van jouw publicatie. Ontdek welke stappen wij ondernemen om jouw publicatie tot een succes te maken.

 

 

Marjolein Goris • 27 Januari 2023
Hoe bereikt jouw publicatie de juiste doelgroep?

In onze nieuwe publicatiemarketing-aanpak bepalen we voor elke titel de geschikte kanalen en voorzien we de perfecte aanpak op maat van jouw publicatie. Ontdek welke stappen wij ondernemen om jouw publicatie tot een succes te maken.

Marjolein Goris • 25 Januari 2023
Acco Learn presenteert: al je online lesmateriaal op één plaats

Acco Learn zorgt ervoor dat je online lesmateriaal op één plek beschikbaar is. Maak vandaag de koppeling tussen het leerplatform van jouw onderwijsinstelling en dat van onze uitgeverij.

Lisa Rigante • 30 November 2022
Stay focused

-20% korting op vertoon van de lidkaart van je studentenvereniging. Straffe kortingen voor studenten op megahandig blokmateriaal!

Lien Berendsen • 22 November 2022
Acco geeft tijdens Black Friday 20% van de dagomzet aan studenten – Persbericht

Acco, een coöperatieve organisatie die zich inzet voor betaalbaar onderwijs, zal 20% van de dagomzet van Black Friday vrijdag 25 november 2022 schenken aan een goed doel dat zich inzet voor het welzijn van studenten.

Lien Berendsen • 5 Oktober 2022
De Genderkamer lanceert Syllabuse tegen grensoverschrijdend gedrag

Praten over grensoverschrijdend gedrag is niet makkelijk maar het is nodig zodat grenzen duidelijk worden en niet meer worden overschreden. Er is dringend actie en vooral veel meer openheid nodig. Daarom lanceert de Genderkamer, met de start van het nieuwe academiejaar: Syllabuse. Een online syllabus die grensoverschrijdend gedrag in het hoger onderwijs onder de aandacht brengt en als tool moet werken om het probleem bespreekbaar te maken. 

Lien Berendsen • 26 September 2022
Blended les en papieren studiemateriaal ideale combi voor digital native studenten

Een enquête van Acco, uitgeverij, drukkerij en boekhandels voor en door studenten, toont dat blended lessen de toekomst vormen. Tegelijkertijd verkiezen studenten én docenten hoger onderwijs zo’n 2/3de van de lessen live te krijgen/geven. De papieren ondersteuning van de studiematerialen blijft weliswaar belangrijk, om de lessen te volgen en daarna te studeren.

Erwin Lenaers • 15 September 2022
Klant in de kijker: Volta

Acco Learn for Business ontwikkelde in cocreatie met Volta een interactieve, asynchrone opleiding om de cursisten maximaal te motiveren en te activeren.

Erwin Lenaers • 8 September 2022
Klant in de kijker: RIZIV

Acco Learn for Business ontwikkelde in samenwerking met het Riziv zeven e-learnings voor de opleiding Disability Management.

itradmin • 25 Augustus 2022
Klant in de kijker: VDAB

VDAB schakelde de hulp van Acco Learn for Business in om het Infopunt e-leren voor opleidingsverstrekkers inhoudelijk uit te schrijven.

Lien Berendsen • 11 Augustus 2022
Acco preferred partner Hogeschool UCLL, Vlerick Business School en Provincie Vlaams-Brabant – Persbericht

De afgelopen maanden sloot Acco uitgeverij, drukkerij en shops verschillende nieuwe partnerships die het bedrijf een sterke boost geven.