Waarom werken bij Acco?
-
Verbinding tussen collega’s vinden we uiterst belangrijk. We organiseren met ons toegewijd Feel Good team dan ook geregeld initiatieven om collega’s bij elkaar te brengen (voorgaande initiatieven: BBQ, bierproeverij, complimentendag…). Elke collega is welkom in dit Feel Good team om samen ideeën uit te denken.
-
Laagdrempelig leiderschap: We zijn een kleine, vlakke organisatie en dat voel je! Geen hiërarchische sfeer, maar een werkomgeving waar iedereen aanspreekbaar is- ook het management. Lunch of yoga samen met de CEO is geen uitzondering bij Acco!
-
Onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie en zomerse BBQ zijn vaste waarden.
-
Elke 2 jaar gaan we met heel Acco op pad voor een teambuildingsdag. Het jaar dat deze teambuilding niet wordt voorzien? Dan krijg je er een extra vakantiedag bovenop!
-
Op regelmatige tijdstippen organiseren we personeelsinfomomenten. Zo weet je op elk moment waar je collega’s – ook die werkzaam op andere locaties- mee bezig zijn en voel je je betrokken in het grotere Acco geheel!
-
Leent jouw job zich tot telewerk? Dan mag je van ons 2 dagen per week van thuis uit werken. Je mag ook geregeld op één van onze andere locaties – die niet jouw primaire werkplek is- gaan werken als jouw job dit toelaat. Zo leer je ook de collega’s daar kennen!
-
Uitgebreid aantal vrije dagen: Naast de 20 wettelijke verlofdagen, heb je recht op maar liefst 12 ADV-dagen en dit terwijl je “slechts” 37,5 uur per week werkt (nee, geen 40u/week)! Daarnaast geven we je nog eens 3 extra feestdagen bovenop de 10 wettelijke!
-
Wist je dat een groot aantal van onze collega’s deeltijds werkt? Wil je dus deeltijds gaan werken, dan is dat zeker bespreekbaar.
-
Indien mogelijk in de job, werken we met flexibele werkuren.
-
Een uitgebreid aanbod aan opleidingen
-
-
We voorzien doorheen het jaar een aantal algemene opleidingen (o.a. soft skills, welzijn, …) waarin je je vrij kan inschrijven.
-
Daarnaast bekijken we samen met jou welke opleidingen jou doen groeien en maken we hiervoor een persoonlijke opleidingsplanning op.
-
Bij Acco leren we ook van elkaar! We organiseren op regelmatige basis PITSA-sessies (Peer Instructed Teaching Sessions @ Acco) waarin collega’s interessante inzichten delen in een kort, maar krachtige middagsessie. Voorbije sessies gingen bv. over verbindende communicatie, de metaverse, AI, …
-
-
-
Vrijheid en verantwoordelijkheid: Je krijgt vrijheid je eigen job mee vorm te geven op basis van jouw sterktes. Bij ons is je job niet “set in stone”. Toon je potentieel en we geven je kansen – ook buiten je klassieke functietaken!
-
Women in leadership: Een glazen plafond? Daar is bij ons geen sprake van! Onze CEO Inge Vander Velpen geeft het goede voorbeeld en ook ons management team bestaat voor 50% uit vrouwen. Niet slecht, hé? Wij geven gelijke kansen.
-
Naast een mooi brutoloon, de usual extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8/werkdag), een hospitalisatie- en groepsverzekering. Check check check!
-
Boekenwurmen hou je schrap! Je krijgt een personeelskorting tot 30% in onze Acco shops. Vind je een boek niet in ons assortiment? Geen probleem! Wij bestellen het voor je.
-
Een lidmaatschap bij KULeuven Samenaankoop. Je bioscoopticket of gezinsuitstap naar Efteling was nog nooit zo goedkoop!
-
Een mooie fietsvergoeding en treintickets woon-werk voor 100% vergoed.
-
NIEUW sinds 2023: Je krijgt de optie jouw eindejaarspremie in te ruilen voor tal van andere extralegale voordelen. Hallo nieuwe IPhone of elektrische fiets!