
Vacature: tijdelijke medewerker boekhouding
Bij Acco zit de passie voor kennis en levenslang leren in ons DNA. Met een educatieve en wetenschappelijke uitgeverij in Vlaanderen en Nederland, een eigen drukkerij en meerdere shops is Acco een bedrijf dat volop in beweging is.
Om de Financiële kant van onze onderneming op rolletjes te laten verlopen, zijn we op zoek naar een…
Voor de vervanging van een collega die in april in moederschapsrust vertrekt zijn we op zoek naar een tijdelijke medewerker boekhouding t.e.m. eind augustus voor ons hoofdkantoor te Leuven. Je komt terecht in een team met 2 andere collega’s.
Waarmee kan jij elke dag het verschil maken bij ons?
- Je verzorgt het aanmaken van betaalbestanden.
- Je doet de opvolging van zowel de aanmaningen van leveranciers als van klanten.
- Je doet het nodige voor de boekhouding van onze zusteronderneming in Nederland.
- Daarnaast ondersteun je jouw collega’s van de boekhouding. Bij afwezigheden ben jij met plezier hun back up! Zo ben je o.a. vertrouwd met het verwerken van bankuittreksels en aankoopfacturen.
- Je rapporteert aan de Finance Manager.
Wie zou goed passen in het team?
- Je hebt ten minste een bacheloropleiding, en dit binnen een boekhoudkundige of financiële richting.
- Je hebt al een aantal jaar ervaring in een boekhoudkundige functie.
- Met cijfermatig werk kunnen we je blij maken.
- Je werkt zelfstandig, punctueel en gestructureerd.
- Je kan goed omgaan met deadlines en bent een kei in prioriteiten stellen.
- Je kan oplossingsgericht denken en omgaan met vertrouwelijke informatie
- Vlot werken met MS Office is voor jou geen probleem.
- Kennis van het ERP pakket Navision is een plus, maar geen must.
Wat bieden we jou?
- Een fulltime job voor 5 à 6 maanden (begin of midden maart afhankelijk van je beschikbaarheid t.e.m. eind augustus). De 1e paar weken loop je samen met de collega die vervolgens op moederschapsrust vertrekt.
- Je werkt in onze mooie kantoren van De Smidse in hartje Leuven (Sluisstraat 10) en dit van 9 tot 17u. Thuiswerk is mogelijk tot 2 dagen per week na een initiële inloopperiode.
- Een werkplek met een hart voor work-life balans, fijne collega’s en een zeer persoonlijke aanpak.
- Een motiverend salarispakket, inclusief maaltijdcheques (€8/werkdag). Je kan daarnaast ook genieten van korting in onze Acco Shops tot maar liefst 30%!
- Wil je meer weten over hoe het is om te werken bij Acco? Bekijk dan zeker even onze jobpagina via https://acco.be/werken-bij-acco/
Contact
Heb je interesse in deze vacature en wil jij graag onze nieuwe collega worden?
Bezorg ons dan jouw CV + motivatiebrief via sollicitatie@acco.be, t.a.v. HR ACCO, Sluisstraat 10, 3000 Leuven.