Home Klantenservice Thomas More

Klantenservice

Neem contact met ons op

Studiemateriaal

In het linkermenu kies je achtereenvolgend je type opleiding, opleiding en fase. Vervolgens dien je jouw keuze nog te verfijnen door die modules te selecteren waarbinnen je vakken zal opnemen.

Als resultaat zie je vervolgens de boeken en cursussen (drukwerk) die je nodig zal hebben. Je kan kiezen om boeken en drukwerk aan je winkelmandje toe te voegen per titel, per vak of – indien je al het materiaal wenst aan te kopen – door rechts bovenaan op de knop ‘Koop alle materialen’ te klikken.

Let op!
Sommige titels worden voor meerdere vakken en over meerdere fases voorgeschreven. Let dus steeds goed op bij het bestellen dat je een boek al niet eerder aankocht.

Sommige titels zijn enkel nodig voor een keuzevak of specifieke studentengroep. Wij trachten dit zo duidelijk mogelijk aan te geven.

Koop alleen het studiemateriaal voor de fase die je momenteel volgt. Studiemateriaal kan namelijk elk jaar wijzigen.

Op deze webshop vind je alleen het studiemateriaal dat wij bevestigd kregen van de school.

Niet voor alle vakken of richtingen wordt studiemateriaal doorgegeven. Dat kan verschillende redenen hebben. Die info kan je van je eigen docenten vernemen bij de aanvang van het schooljaar.

Ja! Bij Acco kan je als Thomas More-student sowieso rekenen op een mooie korting. Die korting zit alvast verrekend in de prijs die bij de titels wordt weergegeven. Door die speciale kortingsprijs is het niet mogelijk een Acco-aandeel te gebruiken in deze shop.

Een drukwerk is een losbladige cursus, die speciaal op vraag van de klant gedrukt wordt. Om die reden kan drukwerk niet geretourneerd worden.

Drukwerkjes worden steeds samen verpakt in één plasticfolie. Ze worden van elkaar gescheiden door een titelblad. Kijk dus zeker eerst het hele bundeltje na.

Via e-mail krijg je naast je bestelbevestiging ook een afzonderlijke mail met je persoonlijke code, 15 tot 45 minuten na je bestelling.

Account

Registratie is niet verplicht om een online aankoop te plaatsen, maar wel erg handig! Bij een volgende aankoop staan je gegevens namelijk automatisch geregistreerd.

Ja. Je kan je persoonlijke gegevens zoals adres en e-mailadres zelf aanpassen. Bovendien zijn er ook gebruikersvoordelen, zoals snel online bestellen, aankoopgeschiedenis raadplegen en traceren van je bestelling.

Dat kan gebeuren! Klik bij het inloggen op ‘Wachtwoord vergeten?’ en we sturen je een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Bestellen

Lukt het je niet om te bestellen via jouw standaardbrowser? Probeer dan eens een andere browser. Ondanks alle inspanningen nog steeds problemen? Laat het dan zeker horen via ons contactformulier met zoveel mogelijk informatie over het probleem (een beschrijving, de url waar het probleem zich voordeed, eventueel een printscreen).

Mogelijk kwam je bestelbevestiging in je spambox terecht. Is die daar ook niet te bespeuren? Neem dan even contact met ons op via ons contactformulier.

Je kan je online bestelling annuleren zolang die nog niet verzonden is. Daarvoor neem je het best contact op met ons via ons contactformulier. Is je pakketje al verzonden? Dan heb je nog steeds 14 dagen retourrecht.

Helaas is dat niet mogelijk. Als je nog iets extra wenst te bestellen, plaats je het best een nieuwe bestelling.

Betalen

Alle bestellingen worden online betaald. We werken daarvoor samen met Ingenico, een van de bekendste Europese leveranciers van betalingsdiensten. Ingenico verwerkt de transacties op een beveiligde betalingsserver en codeert ze voor maximale privacy en bescherming. Er zijn verschillende mogelijkheden om online te betalen:

  • Bancontact/Mister Cash
  • MasterCard/EuroCard
  • Visa
  • Maestro (online overschrijving)
  • ING Home Pay, KBC Online, Belfius Direct Net, e.a.
  • iDEAL

Als je een foutmelding krijgt in het betalingsproces, kan er zich een tijdelijke storing voorgedaan hebben. Vaak lost dat probleem zichzelf op. We raden je aan later nog een keer te proberen. Als het probleem zou aanhouden, contacteer ons dan via ons contactformulier.

Levering

Je kan je bestelling voor Thomas More Antwerpen afhalen zodra je een bericht hebt gekregen van onze collega’s in de boekhandel in Antwerpen. Openingsuren en adres vind je hier.

Zodra je een bestelling plaatst, krijg je een bevestigingsmail van ons. Daarin zie je een overzicht van je bestelling. Zodra we je pakje samengesteld hebben, krijg je opnieuw een e-mail met een overzicht van de verstuurde items. In die e-mail, of in je profiel, kan je ook klikken op een link om je order op te volgen bij het postbedrijf.

Als je bestelling blijft staan op ‘klaarmaken door afzender’ kan dat verschillende oorzaken hebben:

  • Je pakketje heeft ons magazijn al verlaten, maar werd nog niet ingescand in het sorteercentrum van de post.
  • De post kan vertraging hebben met de uitlevering van de pakketten waardoor het langer duurt voordat ze verdeeld worden.
  • Blijft je pakketje toch meer dan 10 werkdagen op deze status staan, dan is het waarschijnlijk verloren gegaan en neem je het best contact op via ons contactformulier.

Je hebt een e-mail ontvangen met de melding dat je pakketje onderweg is, maar je hebt nog niets ontvangen? Mogelijk is er vertraging in het sorteerproces bij de post. Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen, contacteer ons dan via ons contactformulier.

Als de zending nog niet overhandigd is aan de post, kunnen we het adres nog aanpassen. Indien niet, bekijk we verder welke acties nog mogelijk zijn. Neem contact met ons op via het contactformulier.

Controleer eerst op de bijgeleverde documenten of deze titels vermeld staan als ‘nog te leveren’. Dat betekent dat je titel tijdelijk niet in voorraad was en later opgestuurd wordt naar je adres, zonder dat je daar opnieuw leveringskosten voor moet betalen. Als de titel niet vermeld staat, kijken we het graag even voor je na. Contacteer ons dan even via ons contactformulier.

Drukwerkjes worden steeds samen verpakt in één plasticfolie. Ze worden van elkaar gescheiden door een titelblad. Kijk dus zeker eerst het hele bundeltje na.

Na ontvangst

We proberen om je bestelling zo volledig mogelijk te leveren. Liggen de levertermijnen ver uit elkaar? Dan leveren we in meerdere delen, om alles zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen. We informeren je daarover via e-mail of via jouw account. Ben je niet zeker of een deellevering onderweg is, dan kan je ons contacteren via het contactformulier.

Je mag retourneren binnen de 14 dagen, met uitzondering van drukwerk (losbladige cursus), omdat drukwerk op vraag gedrukt wordt.

Daarvoor vul je eerst het retourformulier in.

Je kan het artikel vervolgens in onbeschadigde staat terugsturen naar Acco: Acco Thomas More RETOURS – Rijweg 173 – 3020 Herent (mét het ingevulde retourformulier). Een retourlabel moet je zelf aanvragen via de post.

Je kan je boeken ook terugbrengen, opnieuw telkens mét het ingevulde retourformulier:
1) via de diensten van James op campus De Vest, Mechelen. De boeken die worden teruggebracht via campus De Vest worden enkele keren per maand opgehaald door Acco. Daardoor kan de termijn waarbinnen je je terugbetaling ontvangt langer zijn.
2) via onze winkel Acco Antwerpen (Prinsstraat 21).
3) via onze winkel Acco Leuven (Maria-Theresiastraat 2-4). Na evaluatie betalen wij op basis van de creditnota het aankoopbedrag van je geretourneerd(e) artikel(s) terug en, bij een volledig terugzending, ook de initiële verzendkosten.

Als wij je per ongeluk het verkeerde of een beschadigd artikel bezorgden, laat het ons dan even weten via ons contactformulier, met een foto van de beschadiging. Na evaluatie, bezorgen we je een retourlabel zodat je het artikel kosteloos kan terugsturen.

Als we je retour ontvangen hebben, proberen we het bedrag binnen de 5 werkdagen terug te storten.